בתי ספר הממוקמים בכל כרמיאל. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל כרמיאל. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל נהריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל נהריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי הממוקם בנתניה. חלק מאוכלוסיית התלמידים הינם ילדים בסיכון ממשפחות רווחה ואוכלוסייה מהעדה האתיופית. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי הממוקם בנתניה. חלק מאוכלוסיית התלמידים הינם ילדים בסיכון ממשפחות רווחה ואוכלוסייה מהעדה האתיופית. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידסיוע לימודי לתלמידים בכיתות,כיתת מב"ר, רמה לימודית גבוהה. עבודה לימודית בעיקר בשכבה הצעירה. בהמשך השה משתלבים בכל הכיתות, עבודה פרטנית. אחהצ מועדונית בתוך בי"ס
בתי ספר הממוקמים בכל עכו. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל עכו. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי קרית שמונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי קרית שמונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי רמת גן ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי רמת גן ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
הערות
דוגמא לבתי ספר באיזור:
בית ספר הגבעה
כולל דיור
רכזת אחראית: שירה אהרון
טלפון נייד: 050-8884479
דואר אלקטרוני: shiraah@shlomit.org.il משרד: 6129*
בתי הספר ממלכתיים פזורים ברחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי הספר ממלכתיים פזורים ברחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי באר שבע ואופקים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי באר שבע ואופקים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
הערות
בין בתי הספר:
בי"ס מצפה- שילוב אוכלוסיות מכל המגזרים
בי"ס מולדת- חינוך רגיל +לק"ש
בי"ס יצחק נבון
בי"ס הגבעה – אופקים
כולל דיור
רכזת אחראית: שירה אהרון
טלפון נייד: 050-8884479
דואר אלקטרוני: shiraah@shlomit.org.il משרד: 6129*
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי טבריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי טבריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי ירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי ירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי כפר סבא. ההתנדבות מתבצעת בכיתת תקשורת. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי כפר סבא. ההתנדבות מתבצעת בכיתת תקשורת. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בתי ספר הממוקמים בכל נהריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל נהריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי רמת גן ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי רמת גן ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים/ות בעלי לקויות הפוגעות בתפקוד. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד/ה הנותנת מענה לצרכים הייחודיים.
החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים/ות בעלי לקויות הפוגעות בתפקוד. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד/ה הנותנת מענה לצרכים הייחודיים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לתלמידים/ות במהלך שעות בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות, מתן אוזן קשבת במודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת הדורשת אחריות, רגישות, סבלנות, יכולת הכלה וחום ורצון ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
הערות
בין בתי הספר:
בי"ס ארזים- בעיות התנהגות כיתות א-יב
בי"ס יפה נוף-בי"ס משולב-כיתות רגילות וכיתות תקשורת
בתי הספר ממוקמים בדרום תל אביב ובהם מיזוג ייחודי של תרבויות (לאומיות, אתניות ודתיות): ילדי ישראלים ותיקים, ילדי ערבים ישראלים, ילדי עולים חדשים, ילדי מהגרי עבודה שקיבלו אזרחות, ילדים של מהגרי עבודה המיועדים לגירוש, ילדי סייענים וילדי פליטים. ביסוד הגישה החינוכית הבית ספרית עומדת התפיסה ההוליסטית המתייחסת אל התלמיד כשלם. שואפת לבחון את צרכיו האישים…
בתי הספר ממוקמים בדרום תל אביב ובהם מיזוג ייחודי של תרבויות (לאומיות, אתניות ודתיות): ילדי ישראלים ותיקים, ילדי ערבים ישראלים, ילדי עולים חדשים, ילדי מהגרי עבודה שקיבלו אזרחות, ילדים של מהגרי עבודה המיועדים לגירוש, ילדי סייענים וילדי פליטים.
ביסוד הגישה החינוכית הבית ספרית עומדת התפיסה ההוליסטית המתייחסת אל התלמיד כשלם. שואפת לבחון את צרכיו האישים של כל תלמיד בהיבט הלימודי, החברתי והרגשי ולאור כך לאפשר את פיתוח הפוטנציאל האישי אצלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידקיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.
לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בתי הספר התיכונים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
בתי הספר התיכונים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידקיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.
לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בתי ספר רגילים המשלבים כיתות חינוך מיוחד. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בתי ספר רגילים המשלבים כיתות חינוך מיוחד. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
גן "און" הוא גן חינוכי שיקומי, המיועד לילדים עם לקויות מוטוריות שונות, כגון, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ועוד. הגן מיועד לילדים בני 3-6 וממוקם בשכונת שיכון דן בתל אביב. תפיסת העולם מעמידה במרכז את הילד ואת משפחתו. ההורים וצוות הגן פועלים יחד ,בתהליך שיקומו של הילד ושואפים לאפשר לכל ילד להגיע למרב העצמאות בתחומי התפקוד…
גן "און" הוא גן חינוכי שיקומי, המיועד לילדים עם לקויות מוטוריות שונות, כגון, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ועוד. הגן מיועד לילדים בני 3-6 וממוקם בשכונת שיכון דן בתל אביב.
תפיסת העולם מעמידה במרכז את הילד ואת משפחתו. ההורים וצוות הגן פועלים יחד ,בתהליך שיקומו של הילד ושואפים לאפשר לכל ילד להגיע למרב העצמאות בתחומי התפקוד השונים, לחזק את יכולותיו הרגשיות ולמצות את הפוטנציאל הטמון בו.
המטרה היא לאפשר לילד להשתלב בקהילה שבה הוא חי ובכך לשפר את איכות החיים שלו ושל משפחתו.
מעונות יום טיפוליים-שיקומיים המופעלים על ידי אלו"ט (האגודה הלאומית לילדים ובוגרים אוטיסטים) ומיועדים לילדים עד גיל 4 המאובחנים על רצף האוטיזם. במסגרת פעילות המעון כל ילד זוכה לתוכנית טיפולית אישית המתאימה לצרכיו בליווי צוות מקצועי הכולל גננות, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, מטפלים במוזיקה ובאמנות וכן הלאה.
מעונות יום טיפוליים-שיקומיים המופעלים על ידי אלו"ט (האגודה הלאומית לילדים ובוגרים אוטיסטים) ומיועדים לילדים עד גיל 4 המאובחנים על רצף האוטיזם.
במסגרת פעילות המעון כל ילד זוכה לתוכנית טיפולית אישית המתאימה לצרכיו בליווי צוות מקצועי הכולל גננות, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, מטפלים במוזיקה ובאמנות וכן הלאה.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהמתנדבים משתלבים בצוות החם של המעון בסיוע ותמיכה לילדים. עבודה צמודה עם הילדים על פי שיטת עיצוב התנהגות שעל פיה שמים את הילד במרכז, השאיפה היא לגרום להם למצות את הפוטנציאל שבהם כך שיוכלו בהמשך להיות יותר עצמאיים.
התפקיד מלא עניין וסיפוק, לעיתים מאתגר. מתאים לבני שירות סבלניים, אחראיים ובעלי יחסי אנוש מעולים.
גן תקשורתי לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
גן תקשורתי לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.
גן לילדים לקויי ראייה. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
גן לילדים לקויי ראייה. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
שעות פעילות
08:00-1600
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.
גן חנ"מ לילדים לקויי שמיעה בגילאי 3-5. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
גן חנ"מ לילדים לקויי שמיעה בגילאי 3-5. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.
הגנים פזורים בכל רחבי —- ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
הגנים פזורים בכל רחבי —- ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.