שמחים לפרסם עבור הבוגרים שלנו תכניות מיוחדות של השלמת בגרויות והשכלה גבוהה

מלגות לימודים באתר לימודים בישראל

לאתר לימודים בישראל לחצו כאן

לאתר מלגות לחצו כאן

לימודי רנטגנאות בשילוב שירותי בריאות כללית לבוגרי השירות הלאומי

מתלבטים מה ללמוד בשנת הלימודים הקרובה? מחפשים מקצוע מבוקש המשלב זיקה לרפואה וטכנולוגיה עם ביטחון כלכלי? כדאי לכם לבחון ללמוד רנטגנאות ודימות בבית הספר הארצי של שירותי בריאות כללית. בית הספר הארצי לרנטגנאות ודימות של כללית, בשיתוף עם אוניברסיטת בר אילן, מציע לכם גם תואר ראשון וגם רכישת מקצוע מבוקש. לפרטים נוספים לחצו כאן

מכינת הבוגרים באוניברסיטה העברית

המכינה פועלת במסגרת היחידה לשוויון הזדמנויות של האוניברסיטה ומטרתה הנגשת השכלה גבוהה לכלל האוכלוסייה הישראלית. המכינה מיועדת לצעירים וצעירות (גילאי 18-28) שאין ברשותם תעודת בגרות, או שהם בעלי תעודת בגרות נמוכה/ חלקית, המעוניינים להשלים את השכלתם, לרכוש תעודת בגרות איכותית, ולהמשיך ללימודים גבוהים.

המכינה כוללת שני מסלולי לימוד: מסלול בגרות בעברית ומסלול בגרות בערבית.

הלימודים במכינה הינם ללא תשלום- בהתאם לקריטריונים סוציו-אקונומיים.

בוגרי שירות לאומי/ צבאי זכאים בנוסף לכך, למלגת קיום חודשית (שלא על חשבון הפיקדון) במהלך לימודיהם. עד חמש שנים מהשחרור. חיילים בודדים ויוצאי אתיופיה זכאים למלגת קיום מוגדלת במהלך לימודיהם (כ2500 ₪ בכל חודש).

הלימודים במכינה כוללים הכנה לקראת מבחני הבגרות, פיתוח כישורי למידה וכישורי חיים וכן לווי אישי וקבוצתי, במטרה למקסם את היכולות של התלמידים. תלמידי המכינה זכאים למגורים במעונות ולהטבות שונות מתוקף היותם סטודנטים באוניברסיטה העברית. מסלול הלימוד במכינה מתחיל בשני מועדים: בראשית חודש ספטמבר (השנה בגלל החגים נתחיל באוקטובר), או בראשית חודש פברואר, בכל שנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלפון 025881825 או לחצו כאן