מכבי פארם הינה רשת בתי מרקחת של מכבי שירותי בריאות ומונה למעלה מ- 100 בתי מרקחת בפריסה ארצית.
מכבי פארם הינה רשת בתי מרקחת של מכבי שירותי בריאות ומונה למעלה מ- 100 בתי מרקחת בפריסה ארצית.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות הרוקחים בביצוע המשימות הלוגיסטיות וייעול העבודה בבית המרקחת, סידור תרפות ואחריות על נושאים מנהלתיים, בהתאם להנחיות מנהל בתי המרקחת.
אלין בית נועם הנה עמותה הדוגלת בכבוד האדם ובצדק חברתי, תוך שימת דגש בתחום המוגבלות. העמותה מפעילה מערך מגוון של פרויקטים לסיוע בשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות. פרויקט הדגל של בית נעם הוא מרכז היום בקרית אונו לאנשים בוגרים עם מוגבלויות שכליות ופיזיות קשות. רובם ככולם משתמשים בכיסאות גלגלים, ולחלקם צרכים מורכבים בתקשורת.…
אלין בית נועם הנה עמותה הדוגלת בכבוד האדם ובצדק חברתי, תוך שימת דגש בתחום המוגבלות. העמותה מפעילה מערך מגוון של פרויקטים לסיוע בשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות.
פרויקט הדגל של בית נעם הוא מרכז היום בקרית אונו לאנשים בוגרים עם מוגבלויות שכליות ופיזיות קשות. רובם ככולם משתמשים בכיסאות גלגלים, ולחלקם צרכים מורכבים בתקשורת.
המרכז מאפשר לחניכיו מפגש עם צעירים כמותם וחושף אותם לתחומי עניין חדשים, ולהתנסויות חדשות.
שעות פעילות
משתנה. 8:00-15:00/ 8:00-18:00
דרישות התפקידהמתנדבים משתלבים כאנשי צוות מן המניין והם שותפים מלאים בכל הנעשה במרכז היום. הם מעורבים בפעילות חברתית, שיקומית, קבוצתית ופרטנית עם החניכים, תוך ביצוע עבודה משמעותית, מלאת אתגר ועניין וקבלת אחריות רבה.
תוך כדי העבודה עם החניכים, שמים דגש רב על פיתוח קשר בין-אישי, פיתוח כישורים חברתיים, פיתוח והרחבה של יכולת תקשורת ושיח משותף.
מתוך הכרה במורכבות פעילותם, ניתן למתנדבים ליווי מקצועי, אישי וקבוצתי לאורך כל תקופת התנדבותם. המתנדבים זוכים להכשרה מעשית, הכוללת הדרכה מקצועית בתחומים השונים.
בית ספר חינוך מיוחד בינוני קשה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בית ספר חינוך מיוחד בינוני קשה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בית ספר יסודי הממוקם בראש פינה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי הממוקם בראש פינה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר הממוקם בפתח תקווה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
בית ספר הממוקם בפתח תקווה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית חינוך גליל מערבי מהווה מסגרת חינוכית ליישובים השוכנים באזור המשתייכים למועצות מעלה יוסף, מטה אשר ועיריית נהריה.
בית חינוך גליל מערבי מהווה מסגרת חינוכית ליישובים השוכנים באזור המשתייכים למועצות מעלה יוסף, מטה אשר ועיריית נהריה.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
אפשר בנוסף להשתלב בהתנדבות בתחום המחשבים בבית הספר.
בית-ספר יסודי לחינוך מיוחד הקולט תלמידים המוגדרים על רצף הפיגור הקל. התלמידים מוגדרים כבעלי לקויות בתחומים: קוגניטיבי, שפתי, תקשורתי, מוטורי, התנהגותי-רגשי. התלמידים לומדים על פי תוכנית לימודים כיתתית הנגזרת מתוכנית הלימודים הרגילה תוך התאמות ותוכנית לימודים אישית המותאמת לצרכיו של כל תלמיד.
בית-ספר יסודי לחינוך מיוחד הקולט תלמידים המוגדרים על רצף הפיגור הקל. התלמידים מוגדרים כבעלי לקויות בתחומים: קוגניטיבי, שפתי, תקשורתי, מוטורי, התנהגותי-רגשי. התלמידים לומדים על פי תוכנית לימודים כיתתית הנגזרת מתוכנית הלימודים הרגילה תוך התאמות ותוכנית לימודים אישית המותאמת לצרכיו של כל תלמיד.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
כולל דיור
רכזת אחראית: שירה אהרון
טלפון נייד: 050-8884479
דואר אלקטרוני: shiraah@shlomit.org.il משרד: 6129*
בי"ס מגילאי יסודי עד גיל 21 לתלמידים עם צרכים מיוחדים. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם והלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בי"ס מגילאי יסודי עד גיל 21 לתלמידים עם צרכים מיוחדים. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם והלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בית ספר יסודי לילדים בכיתות א-ט עם קשיי התנהגות וקשיים רגשיים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי לילדים בכיתות א-ט עם קשיי התנהגות וקשיים רגשיים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר לחינוך בשיטת וולדורף (אנתרופוסופי) לילדים. דרך הלימוד בבתי ספר אנתרופוסופיים מבוססת על הגישה לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית. הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
בית ספר לחינוך בשיטת וולדורף (אנתרופוסופי) לילדים.
דרך הלימוד בבתי ספר אנתרופוסופיים מבוססת על הגישה לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית.
הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר לחינוך בשיטת וולדורף (אנתרופוסופי) לילדים מבת-גלים ומרחבי חיפה. דרך הלימוד בבתי ספר אנתרופוסופיים מבוססת על הגישה לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית. הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
בית ספר לחינוך בשיטת וולדורף (אנתרופוסופי) לילדים מבת-גלים ומרחבי חיפה.
דרך הלימוד בבתי ספר אנתרופוסופיים מבוססת על הגישה לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית.
הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר שדרך הלימוד מבוססת על הגישה האנתרופוסופית, לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
בית ספר שדרך הלימוד מבוססת על הגישה האנתרופוסופית, לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית
הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
שעות פעילות
8:00-16:00
דרישות התפקידלכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.
לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בית ספר שדרך הלימוד מבוססת על הגישה האנתרופוסופית, לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
בית ספר שדרך הלימוד מבוססת על הגישה האנתרופוסופית, לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית
הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי הממוקם בראשון לציון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד).
בית ספר יסודי הממוקם בראשון לציון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד).
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר חינוך מיוחד לילדים בני 18-6 הסובלים מפיגור שכלי קל, ממגבלות מוטוריות ומקשיי למידה על רקע אורגני. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בית ספר חינוך מיוחד לילדים בני 18-6 הסובלים מפיגור שכלי קל, ממגבלות מוטוריות ומקשיי למידה על רקע אורגני. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בנות השירות מסייעות לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לבנות נעימות, אחראיות, בעלות רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצות ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לתלמידים בגילאי 12 עד 21 בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לתלמידים בגילאי 12 עד 21 בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בנות השירות מסייעות לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהוות להם אוזן קשבת ומודל של אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
צוות ביה"ס שואף לתת מענה פרטני ,רגשי ולימודי המניב התקדמות אישית וחווית הצלחה, ופועל לאפשר לתלמיד לפתח את סקרנותו תוך עניין, אתגר ושמירה על הסביבה.
צוות ביה"ס שואף לתת מענה פרטני ,רגשי ולימודי המניב התקדמות אישית וחווית הצלחה, ופועל לאפשר לתלמיד לפתח את סקרנותו תוך עניין, אתגר ושמירה על הסביבה.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל מודיעין. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל מודיעין. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
שעות פעילות
08:00-13:00 לאחר מכן מצטרפות לגן הדמוקרטי
דרישות התפקידבנות השירות מסייעות בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, והן בפן החברתי. מהוות אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחות חלק בטקסים, בפעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם. בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
דרישות התפקידקיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.
לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
לא כולל דיור
רכזת אחראית: רעות בן סימון
טלפון נייד: 0508289305
דואר אלקטרוני: reutb@shlomit.org.il משרד: 6129*
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידעבודה עם ילדי גן ויסודי, התפקיד דורש יוזמה והגדלת ראש.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידלכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.
לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, והן בפן החברתי. מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, בפעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בית ספר מרחב הינו בית חינוך דמוקרטי (כיתות א'-ט' וגנים) המציע לימודים באווירה אינטימית שבה מושם דגש מיוחד לצרכיו ולהתקדמותו של כל ילד וילדה. במרחב נבנתה סביבת למידה המאפשרת פיתוח של עצמאות מחשבתית, רגשית וגופנית, המטפחת ביטוי עצמי והגשמת מאוויים אישיים.
בית ספר מרחב הינו בית חינוך דמוקרטי (כיתות א'-ט' וגנים) המציע לימודים באווירה אינטימית שבה מושם דגש מיוחד לצרכיו ולהתקדמותו של כל ילד וילדה. במרחב נבנתה סביבת למידה המאפשרת פיתוח של עצמאות מחשבתית, רגשית וגופנית, המטפחת ביטוי עצמי והגשמת מאוויים אישיים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית הספר נשען על המסורת ארוכת השנים של עשרות בתי ספר במודל סאדברי בישראל ובעולם. סאדברי כפר סבא מאמינים ביכולתו וזכותו של כל אדם לעצב את חייו ולהתפתח לפי הבנתו. בית הספר מקיים קהילה רב גילית מגיל 6-18 במרחב אחד ללא חלוקה לכיתות ושכבות, קהילה המבוססת על כבוד הדדי ולקיחת אחריות. פעילויות ביה"ס השונות הן…
בית הספר נשען על המסורת ארוכת השנים של עשרות בתי ספר במודל סאדברי בישראל ובעולם.
סאדברי כפר סבא מאמינים ביכולתו וזכותו של כל אדם לעצב את חייו ולהתפתח לפי הבנתו. בית הספר מקיים קהילה רב גילית מגיל 6-18 במרחב אחד ללא חלוקה לכיתות ושכבות, קהילה המבוססת על כבוד הדדי ולקיחת אחריות.
פעילויות ביה"ס השונות הן תוצאה של יוזמה אישית, סקרנות טבעית ומפגש בין אנשים שונים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, מדריכים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בית ספר יסודי לילדים בסיכון המוכרים לרווחה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי לילדים בסיכון המוכרים לרווחה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
הכפר הירוק הוא בית ספר של מצוינות לימודית, ערכית וחברתית שמעודד עצמאות ומעורבות בקהילה. אופיו המיוחד של הכפר מתבטא במסגרות ובאטרקציות הייחודיות המצויות בו כך שתחומי ההתנדבות בו מגוונים ויכולים להתאים למגוון תחומי עניין.
הכפר הירוק הוא בית ספר של מצוינות לימודית, ערכית וחברתית שמעודד עצמאות ומעורבות בקהילה.
אופיו המיוחד של הכפר מתבטא במסגרות ובאטרקציות הייחודיות המצויות בו כך שתחומי ההתנדבות בו מגוונים ויכולים להתאים למגוון תחומי עניין.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידניתן להשתבץ באחד מהתפקידים הבאים:
מרכז המבקרים- לגעת בטבע
"לגעת בטבע" הוא מרכז תיירות חקלאית למשפחות, גני ילדים ובתי ספר. המרכז מאפשר פעילויות מגוונות כגון: האכלת חיות משק, סיור מודרך ברפת ובלול,מבוך צמחים ועוד.
התפקיד כולל עבודה עם בעלי חיים, חקלאות והדרכת ילדים במרכז.
מגמת מוזיקה
בכפר הירוק פועל מזה שנים, בית ספר למוזיקה ונגינה בבית ריושקה –בניין האומנויות, שהוקם כדי לקיים פעילות אומנותית ומוזיקלית בכפר הירוק. באגף המוזיקה חדרי לימוד, אולם חזרות, חדר מחשבים ללימוד מוזיקה ואולפן הקלטות מאובזר.
תפקיד בני השירות ללוות את התלמידים בתחום הלימודי ולסייע בפעילות של המגמה בקיום חזרות, הופעות, הקלטות וכו..
מחפשים בני שירות עם ידע ועיסוק במוזיקה ובהגברה, רצוי בוגר מגמת מוזיקה.
בית הספר הבינלאומי emis
בבית הספר הבינלאומי בכפר הירוק - "בית הספר לשינוי" לומדים בתנאי פנימייה סטודנטים מכל העולם, כולל ישראלים ופלשתינאים. התלמידים לוקחים חלק במגוון פעילויות בתחומים של התנדבות לקהילה, הבנה של נושאים בינלאומיים ופעילויות ספורט ואומנות.
תפקיד בני השירות כולל סיוע לימודי וחברתי לתלמידים.
הלימודים מתקיימים בשפה האנגלית ולכן יש דרישה לאנגלית ברמה גבוהה
עבודה במשק החקלאי
המשק החקלאי בכפר הירוק מושתת בעיקרו על עבודת תלמידים ומהווה מרכיב חשוב ביצירת תחושת השייכות שלהם בכפר. זוהי סביבה מאתגרת ומתפתחת, המוסיפה את חלקה בתהליך עיצוב אישיותו של החניך ובסיפוק הצרכים הרגשיים .
התפקיד עוסק בהדרכת התלמידים בנושאי גינון במשק החקלאי (ביחד עם גרעין ש"ש). לעבודה במשק השפעה רבה בהיבט החינוכי של התלמידים בנושאי איכות הסביבה ובניית מוסר עבודה.
עבודה משרדית וחינוכית
שילוב של עבודה אדמיניסטרטיבית עם מזכירת הכפר ופן חינוכי שכולל עזרה פרטנית במרכז הלמידה/ אופציה ללוות כיתה בפנימייה.
עבודה מחשובית
סיוע לאיש המחשוב בתקלות מחשב בכפר הירוק, הדרכה והכוונה של תלמידים בחדר המחשבים של הכפר.
דרוש ניסיון קודם בעולם המחשבים (אפשר בסיסי).