אולפנת חורב היא אולפנה שש שנתית לכיתות ז-י"ב. מגיעות אליה בנות מאזור ירושלים והסביבה. האולפנה ויעדיה החינוכיים הינם ברוח משנת הרב צבי יהודה הכהן קוק זצ""ל. חינוך לאמונה המבוסס על הדבקות במידותיו של הקב""ה, לשמירת מצוות ולעבודת ה' בשמחה ובלב שלם; אמונה בעם ישראל ובארץ ישראל ונכונות ליטול חלק בחיזוקה, פיתוחה וקידומה מתוך אהבת התורה,…
אולפנת חורב היא אולפנה שש שנתית לכיתות ז-י"ב. מגיעות אליה בנות מאזור ירושלים והסביבה.
האולפנה ויעדיה החינוכיים הינם ברוח משנת הרב צבי יהודה הכהן קוק זצ""ל.
חינוך לאמונה המבוסס על הדבקות במידותיו של הקב""ה, לשמירת מצוות ולעבודת ה' בשמחה ובלב שלם; אמונה בעם ישראל ובארץ ישראל ונכונות ליטול חלק בחיזוקה, פיתוחה וקידומה מתוך אהבת התורה, העם והארץ.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידעזרה לימודית לעולות חדשות וארגון פעילויות חברתיות.
מטרתה של העמותה “אופטיקל סנטר” הינה לאפשר לכל ילד ואזרח ותיק בירושלים לראות ולשמוע ללא התייחסות למצב סוציו-אקונומי מסוים, והיא פועלת על מנת לספק משקפיים ומכשירי שמיעה לילדים ומבוגרים מעוטי יכולת במחיר סמלי.
מטרתה של העמותה “אופטיקל סנטר” הינה לאפשר לכל ילד ואזרח ותיק בירושלים לראות ולשמוע ללא התייחסות למצב סוציו-אקונומי מסוים, והיא פועלת על מנת לספק משקפיים ומכשירי שמיעה לילדים ומבוגרים מעוטי יכולת במחיר סמלי.
שעות פעילות
10:00-19:00
דרישות התפקידבני השירות ממלאים תפקיד חיוני בעבודה היומיומית של העמותה, ניתן להשתלב באחד מהתפקידים הבאים:
קבלת קהל- בדיקת המסמכים הדרושים לקבלת העזרה, עבודה ניהולית בעלת אחריות.
מחלקת ראיה- קבלת לקוחות, ליווי ומתן הסבר מקצועי ללקוחות בתהליך של קבלת המשקפיים.
מחלקת מעבדה אופטית- למידה תיאורטית ומעשית את המקצוע מאופטומטריסטים מוסמכים.
סיוע בביקורים בבתי ספר ובתי אבות- יציאה מדי יום לבצע בדיקות במוסדות שונים ברחבי ירושלים.
מחלקת שמיעה- הדרכה וביצוע טיפול ותיקון של מכשירי השמיעה, ניהול מערכת ממוחשבת וקביעת תורים לביקורים.
מרכז למשקפים שנותן שרות ומענה לאוכ' רווחה במחיר סימלי. העבודה בחנות או במעבדה
מרכז למשקפים שנותן שרות ומענה לאוכ' רווחה במחיר סימלי. העבודה בחנות או במעבדה
שעות פעילות
משמרות
דרישות התפקידהבנות שירות משובצות למחלקות השונות: חנות אופטיקה- קבלת קהל, בחירת משקפיים. מעבדה- מייצרות את המשקפיים. מכשירי שמיעה- בנות השירות מקבלות הכשרה ומתקנות מכשירי שמיעה ומסבירות לאנשים איך להשתמש בהן.
דרישות התפקידתקן הזנק- הדרכת התלמידים ואנשי הצוות בנושאי מחשוב במטרה להנגיש את כל תחום המחשוב והתקשוב וליצור סביבת עבודה טכנולוגית.
בתחילת השירות עוברים הכשרה מקיפה ומקצועית של מייקרוסופט בהטמעת מערכות, תחזוקת אתרים, וכדומה. במהלך השירות יינתנו הכשרות והסמכות נוספות כולל ליווי מקצועי.
המרכז הרפואי הדסה בירושלים פעול למען עולם טוב יותר באמצעות טיפול, חינוך ומחקר רפואיים. בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, מציעים מערכת ענפה של שירותים רפואיים מתקדמים, מספקים תוכניות רפואיות לקהילה, מקיימים מרפאות חוץ ונותנים שירותים רפואיים מתקדמים.
המרכז הרפואי הדסה בירושלים פעול למען עולם טוב יותר באמצעות טיפול, חינוך ומחקר רפואיים.
בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, מציעים מערכת ענפה של שירותים רפואיים מתקדמים, מספקים תוכניות רפואיות לקהילה, מקיימים מרפאות חוץ ונותנים שירותים רפואיים מתקדמים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות משתלבים במחלקות השונות של בית החלים ושותפים פעילים בכל הנעשה במחלקה בעבודה עם סיפק אדיר, מגוונת ומאתגרת.
ניתן להשתבץ באחד מהתפקידים הבאם:
עזרה לצוות הסיעודי/ רפואי במשימות השוטפות. העבודה מיוחדת במינה ודורשת אורך רוח, סבלנות, יכולת תפקודית טובה במצבי לחץ, אחריות וראש גדול.
עזרה מנהלתית – קבלת קהל, מענה לפניות טלפוניות ועזרה למזכירה הרפואית. המתנדבים מתמקצעים במערכות המחשוב של בית החולים ומשפיעים על טיב השירות הניתן לפונים. נדרשת ייצוגיות ואדיבות.
מסייעים רפואיים - עבודה עם צוות הרופאים והכשרה בלקיחת דמים. דרושה בגרות ריאלית, עדיפות למתנדבי מד"א.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית הספר לחרשים פועל לקיום מסגרת חינוכית ייחודית לתלמידים בעלי ליקויי שמיעה, יהודים וערבים כאחד. בנוסף ללקות השמיעה רבים מהילדים סובלים גם מבעיות נוספות כגון פיגור קל, שיתוק מוחין, לקות למידה ובעיקר חסך סביבתי המוביל לעיתים לבעיות התנהגות. אוכלוסיית בית הספר מגוונת מאוד וכוללת שילוב של תלמידים יהודים וערבים, חילוניים, דתיים ומסורתיים.
בית הספר לחרשים פועל לקיום מסגרת חינוכית ייחודית לתלמידים בעלי ליקויי שמיעה, יהודים וערבים כאחד. בנוסף ללקות השמיעה רבים מהילדים סובלים גם מבעיות נוספות כגון פיגור קל, שיתוק מוחין, לקות למידה ובעיקר חסך סביבתי המוביל לעיתים לבעיות התנהגות.
אוכלוסיית בית הספר מגוונת מאוד וכוללת שילוב של תלמידים יהודים וערבים, חילוניים, דתיים ומסורתיים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
**בתחילת השנה בן/ת השירות ילמדו קורס קצר של שפת הסימנים.
משכן הנשיא הוא מעונם הרשמי ומשרדם של נשיאי מדינת ישראל. המבנה כולל בתוכו מוזיאון של אמנים והוא מחולק לאגפים שונים.
משכן הנשיא הוא מעונם הרשמי ומשרדם של נשיאי מדינת ישראל. המבנה כולל בתוכו מוזיאון של אמנים והוא מחולק לאגפים שונים.
שעות פעילות
משתנה
דרישות התפקידתפקיד אדמיניסטרטיבי ברמה גבוהה במחלקת הדוברות של בית נשיא. עבודה מרתקת, ישירה ושוטפת מול כלי התקשורת השונים במערך התוכן והאסטרטגיה, שנעשית בשיתוף פעולה עם הצוות הוותיק והמקצועי.
מחפשים בני שירות לויאליים עם יכולת תכלול משימות, שיש להם אנגלית טובה ברמת חמש יחידות ועברית רהוטה, רוצים להתפתח ולהשקיע ומוכנים לעבוד שעות נוספות.
משכן הנשיא הוא מעונם הרשמי ומשרדם של נשיאי מדינת ישראל. המבנה כולל בתוכו מוזיאון של אמנים והוא מחולק לאגפים שונים.
משכן הנשיא הוא מעונם הרשמי ומשרדם של נשיאי מדינת ישראל. המבנה כולל בתוכו מוזיאון של אמנים והוא מחולק לאגפים שונים.
שעות פעילות
08:00-17:00
דרישות התפקידתפקיד אדמיניסטרטיבי ברמה גבוהה במחלקת הדוברות של בית נשיא. עבודה מרתקת, ישירה ושוטפת מול כלי התקשורת השונים במערך התוכן והאסטרטגיה, שנעשית בשיתוף פעולה עם הצוות הוותיק והמקצועי.
מחפשים בני שירות לויאליים עם יכולת תכלול משימות, שיש להם אנגלית טובה ועברית רהוטה, רוצים להתפתח ולהשקיע ומוכנים לעבוד שעות נוספות.
עמותת יד ביד הוקמה במטרה לקדם ולפתח בישראל חברה משותפת לערבים ויהודים. לשם כך, בתי הספר של יד ביד הם ציבוריים ופתוחים לכל השכבות והקבוצות בחברה היהודית ובחברה הערבית. תוכנית הלימודים מושתתת על עקרונות המשקפים את שתי התרבויות והלשונות. העברית והערבית זוכות למעמד שווה בבית הספר, כמו גם שתי התרבויות והסיפורים הלאומיים. סגל ההוראה הכפול…
עמותת יד ביד הוקמה במטרה לקדם ולפתח בישראל חברה משותפת לערבים ויהודים. לשם כך,
בתי הספר של יד ביד הם ציבוריים ופתוחים לכל השכבות והקבוצות בחברה היהודית ובחברה הערבית. תוכנית הלימודים מושתתת על עקרונות המשקפים את שתי התרבויות והלשונות. העברית והערבית זוכות למעמד שווה בבית הספר, כמו גם שתי התרבויות והסיפורים הלאומיים. סגל ההוראה הכפול בכל כיתה (יהודי וערבי) מלמד על פי שפתו, ללא תרגום, וכך זוכים התלמידים לספוג גם ערבית וגם עברית מגיל צעיר מאוד.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר, הדרכה וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
לצעירות בגילאי 18-26 בוגרות מוסדות רווחה. רוב הנערות, חסרות עורף משפחתי או נערות הזקוקות להמשך תהליך טיפולי. והמקום מהווה עבורן את החוליה האחרונה בשילובן בחברה הנורמטיבית ובהכנתן לחיים עצמאיים עם דגש על פיתוח וטיפוח הפוטנציאל הטמון בנערה ומימוש יכולותיה, יחד עם הרגלי למידה, עבודה והשתלבות בחברה נורמטיבית.
לצעירות בגילאי 18-26 בוגרות מוסדות רווחה.
רוב הנערות, חסרות עורף משפחתי או נערות הזקוקות להמשך תהליך טיפולי.
והמקום מהווה עבורן את החוליה האחרונה בשילובן בחברה הנורמטיבית ובהכנתן לחיים עצמאיים עם דגש על פיתוח וטיפוח הפוטנציאל הטמון בנערה ומימוש יכולותיה, יחד עם הרגלי למידה, עבודה והשתלבות בחברה נורמטיבית.
דרישות התפקידליווי הנערות לעיסוקיהן השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ , מתן תמיכה חברתית רגשית ומקיפה.
הגדרת תפקיד – שירות לאומי – • עזרה בהשכמה והתארגנות בוקר. • סיוע והדרכה בפעילויות היגיינה אישית (צחצוח שיניים, רחצה וכו'). • סידור מיטה יחד עם הילד/ה. • עזרה והדרכת הילד/ה לסידור היחידה האישית (ארון, כלי מיטה וכו'). • עזרה והדרכת הילד/ה לעצמאות בלבוש תוך שמירה על היגיינה. • עזרה בריכוז הילדים במועדון. • השתתפות…
הגדרת תפקיד – שירות לאומי –
• עזרה בהשכמה והתארגנות בוקר.
• סיוע והדרכה בפעילויות היגיינה אישית (צחצוח שיניים, רחצה וכו').
• סידור מיטה יחד עם הילד/ה.
• עזרה והדרכת הילד/ה לסידור היחידה האישית (ארון, כלי מיטה וכו').
• עזרה והדרכת הילד/ה לעצמאות בלבוש תוך שמירה על היגיינה.
• עזרה בריכוז הילדים במועדון.
• השתתפות בחלוקת אוכל בארוחות וישיבה בשולחן לצד הילדים תוך הדרכה לשמירה על נימוסי שולחן.
• ליווי ילדים לבית הספר, ובזמן ההפסקות חובת נוכחות בחצר בית הספר (צד פתוח) או במועדון (צד מוגן) תוך השתתפות בהפעלתם.
• הפעלת ילדים אשר אינם משולבים בבית הספר או שהוצאו מהכיתה.
• עזרה בהכנת חדר האוכל לקראת ארוחות צהריים וערב.
• עזרה בסידור ערב והכנת בגדים לבוקר.
• ביצוע "ליווי ילד צמוד מבוגר".
• ליווי ילדים לבדיקות, מכונים, מרפאות וחדרי מיון בבית החולים ומחוץ לשטח בית החולים.
• ליווי טיולים במסגרת בית הספר וקייטנה.
• ליזום פעילויות פנאי עם הילדים, כגון : ספורט, קריאה, ריקוד, משחק חברתי, מלאכת יד, כלכלת בית, וכד', על פי יוזמתכן ובדגש על הנלמד בסדנת משחקים.
עיקר התפקיד מושתת על גילוי יוזמה, יצירתיות, אחריות ומחויבות
*המתנדבים יוכלו להיעזר במערך ההסעות של בית החולים
במושב ליד ירושלים. יש הסעות.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבית חולים פסיכאטרי - מחלקות שונות, נשים, גברים, (מחלקת ילדים רק לשנה ב) עבודה הדרכתית. מקום אשפוזי, מטרה להוצא אותם לתפקוד מלא.
הגדרת תפקיד – שירות לאומי – • עזרה בהשכמה והתארגנות בוקר. • סיוע והדרכה בפעילויות היגיינה אישית (צחצוח שיניים, רחצה וכו'). • סידור מיטה יחד עם הילד/ה. • עזרה והדרכת הילד/ה לסידור היחידה האישית (ארון, כלי מיטה וכו'). • עזרה והדרכת הילד/ה לעצמאות בלבוש תוך שמירה על היגיינה. • עזרה בריכוז הילדים במועדון. • השתתפות…
הגדרת תפקיד – שירות לאומי –
• עזרה בהשכמה והתארגנות בוקר.
• סיוע והדרכה בפעילויות היגיינה אישית (צחצוח שיניים, רחצה וכו').
• סידור מיטה יחד עם הילד/ה.
• עזרה והדרכת הילד/ה לסידור היחידה האישית (ארון, כלי מיטה וכו').
• עזרה והדרכת הילד/ה לעצמאות בלבוש תוך שמירה על היגיינה.
• עזרה בריכוז הילדים במועדון.
• השתתפות בחלוקת אוכל בארוחות וישיבה בשולחן לצד הילדים תוך הדרכה לשמירה על נימוסי שולחן.
• ליווי ילדים לבית הספר, ובזמן ההפסקות חובת נוכחות בחצר בית הספר (צד פתוח) או במועדון (צד מוגן) תוך השתתפות בהפעלתם.
• הפעלת ילדים אשר אינם משולבים בבית הספר או שהוצאו מהכיתה.
• עזרה בהכנת חדר האוכל לקראת ארוחות צהריים וערב.
• עזרה בסידור ערב והכנת בגדים לבוקר.
• ביצוע "ליווי ילד צמוד מבוגר".
• ליווי ילדים לבדיקות, מכונים, מרפאות וחדרי מיון בבית החולים ומחוץ לשטח בית החולים.
• ליווי טיולים במסגרת בית הספר וקייטנה.
• ליזום פעילויות פנאי עם הילדים, כגון : ספורט, קריאה, ריקוד, משחק חברתי, מלאכת יד, כלכלת בית, וכד', על פי יוזמתכן ובדגש על הנלמד בסדנת משחקים.
עיקר התפקיד מושתת על גילוי יוזמה, יצירתיות, אחריות ומחויבות
*המתנדבים יוכלו להיעזר במערך ההסעות של בית החולים
במושב ליד ירושלים. יש הסעות.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבית חולים פסיכאטרי - מחלקות שונות, נשים, גברים, (מחלקת ילדים רק לשנה ב) עבודה הדרכתית. מקום אשפוזי, מטרה להוצא אותם לתפקוד מלא.
המרכז הרפואי הדסה בירושלים פעול למען עולם טוב יותר באמצעות טיפול, חינוך ומחקר רפואיים. בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, מציעים מערכת ענפה של שירותים רפואיים מתקדמים, מספקים תוכניות רפואיות לקהילה, מקיימים מרפאות חוץ ונותנים שירותים רפואיים מתקדמים.
המרכז הרפואי הדסה בירושלים פעול למען עולם טוב יותר באמצעות טיפול, חינוך ומחקר רפואיים.
בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, מציעים מערכת ענפה של שירותים רפואיים מתקדמים, מספקים תוכניות רפואיות לקהילה, מקיימים מרפאות חוץ ונותנים שירותים רפואיים מתקדמים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות משתלבים במחלקות השונות של בית החלים ושותפים פעילים בכל הנעשה במחלקה בעבודה עם סיפק אדיר, מגוונת ומאתגרת.
ניתן להשתבץ באחד מהתפקידים הבאם:
עזרה לצוות הסיעודי/ רפואי במשימות השוטפות. העבודה מיוחדת במינה ודורשת אורך רוח, סבלנות, יכולת תפקודית טובה במצבי לחץ, אחריות וראש גדול.
עזרה מנהלתית – קבלת קהל, מענה לפניות טלפוניות ועזרה למזכירה הרפואית. המתנדבים מתמקצעים במערכות המחשוב של בית החולים ומשפיעים על טיב השירות הניתן לפונים. נדרשת ייצוגיות ואדיבות.
מסייעים רפואיים - עבודה עם צוות הרופאים והכשרה בלקיחת דמים. דרושה בגרות ריאלית, עדיפות למתנדבי מד"א.
המרכז הרפואי הדסה בירושלים פעול למען עולם טוב יותר באמצעות טיפול, חינוך ומחקר רפואיים. בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, מציעים מערכת ענפה של שירותים רפואיים מתקדמים, מספקים תוכניות רפואיות לקהילה, מקיימים מרפאות חוץ ונותנים שירותים רפואיים מתקדמים.
המרכז הרפואי הדסה בירושלים פעול למען עולם טוב יותר באמצעות טיפול, חינוך ומחקר רפואיים.
בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, מציעים מערכת ענפה של שירותים רפואיים מתקדמים, מספקים תוכניות רפואיות לקהילה, מקיימים מרפאות חוץ ונותנים שירותים רפואיים מתקדמים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות משתלבים במחלקות השונות של בית החלים ושותפים פעילים בכל הנעשה במחלקה בעבודה עם סיפק אדיר, מגוונת ומאתגרת.
ניתן להשתבץ באחד מהתפקידים הבאם:
עזרה לצוות הסיעודי/ רפואי במשימות השוטפות. העבודה מיוחדת במינה ודורשת אורך רוח, סבלנות, יכולת תפקודית טובה במצבי לחץ, אחריות וראש גדול.
עזרה מנהלתית – קבלת קהל, מענה לפניות טלפוניות ועזרה למזכירה הרפואית. המתנדבים מתמקצעים במערכות המחשוב של בית החולים ומשפיעים על טיב השירות הניתן לפונים. נדרשת ייצוגיות ואדיבות.
מסייעים רפואיים - עבודה עם צוות הרופאים והכשרה בלקיחת דמים. דרושה בגרות ריאלית, עדיפות למתנדבי מד"א.
בית ספר חינוך מיוחד בינוני קשה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בית ספר חינוך מיוחד בינוני קשה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי בפתח תקוה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
בית ספר יסודי בפתח תקוה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית.
ביה"ס יסודי ה משלב כיתות חינוך ממלכתי רגיל וכיתות תקשורת לתלמידים עם אוטיזם ובעיות תקשורת אחרות. בית הספר נותן מענה מותאם לצורכי כל התלמידים ודוגל בקבלה ושילוב השונה בחברה, תוך מתן כבוד לכל פרט בקהילה ואפשרות לכל אחד מהשותפים לפתח את הפוטנציאל הטמון בו לימודית וחברתית.
ביה"ס יסודי ה משלב כיתות חינוך ממלכתי רגיל וכיתות תקשורת לתלמידים עם אוטיזם ובעיות תקשורת אחרות.
בית הספר נותן מענה מותאם לצורכי כל התלמידים ודוגל בקבלה ושילוב השונה בחברה, תוך מתן כבוד לכל פרט בקהילה ואפשרות לכל אחד מהשותפים לפתח את הפוטנציאל הטמון בו לימודית וחברתית.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי ממלכתי בירושלים.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי ממלכתי בירושלים.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
8:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי ממלכתי הממוקם בבית הכרם בירושלים.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי ממלכתי הממוקם בבית הכרם בירושלים.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית הספר כי"ח הינו מוסד ייחודי המשרת קשת רחבה ורב תרבותית של ילדים לקויי שמיעה שגרים בירושלים והסביבה הבאים מהמגזר היהודי והערבי. בנוסף ללקות השמיעה רבים מהילדים סובלים גם מבעיות נוספות כגון פיגור קל, שיתוק מוחין, לקות למידה ובעיקר חסך סביבתי המוביל לעיתים לבעיות התנהגות. ייחודיות בית הספר מתבטאת במרקם המגוון שמהווה האוכלוסייה והמפגש הייחודי…
בית הספר כי"ח הינו מוסד ייחודי המשרת קשת רחבה ורב תרבותית של ילדים לקויי שמיעה שגרים בירושלים והסביבה הבאים מהמגזר היהודי והערבי. בנוסף ללקות השמיעה רבים מהילדים סובלים גם מבעיות נוספות כגון פיגור קל, שיתוק מוחין, לקות למידה ובעיקר חסך סביבתי המוביל לעיתים לבעיות התנהגות.
ייחודיות בית הספר מתבטאת במרקם המגוון שמהווה האוכלוסייה והמפגש הייחודי שבית הספר מאפשר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם כתף תומכת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בתחילת השנה בן/ת השירות ילמדו קורס קצר של שפת הסימנים.