שיל"ת-שירות לאומי תורני
  כולל דיור
 פנוי לשנה הנוכחית
פנוי לשנה הבאה (ספטמבר)

בי"ס קשת לילדים בסיכון – שיל"ת

בית ספר 'קשת' הינו בית לכל התלמידים הלומדים בו. מטרת ביה"ס הינה לקדם את התלמיד בהיבט הרגשי, ההתנהגותי, הלימודי והחברתי כך שיוכל להשתלב במסגרות חינוכיות-חברתיות בקהילה.

בית ספר 'קשת' הינו בית לכל התלמידים הלומדים בו. מטרת ביה"ס הינה לקדם את התלמיד בהיבט הרגשי, ההתנהגותי, הלימודי והחברתי כך שיוכל להשתלב במסגרות חינוכיות-חברתיות בקהילה.

דרישות התפקידבת השירות משתלבת כחלק מצוות בית הספר ומהווה מבוגר משמעותי היוצר קשר מתקן עם התלמידים על בסיס אמון, רציפות, הכלה וקבלה. נתינת עזרה לימודית וחברתית לתלמידים.

כולל דיור

X סגור


בי"ס תיכון עתיד

תיכון תעשייתי הינו בתי ספר מקצועי לנוער בכיתות ט’-יב’. לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד. המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי…

תיכון תעשייתי הינו בתי ספר מקצועי לנוער בכיתות ט’-יב’.
לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.
המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.

כולל דיור

X סגור


בי"ס תיכון רימונים

תיכון לנוער בסיכון עם בעיות רגשיות. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.

תיכון לנוער בסיכון עם בעיות רגשיות. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.

כולל דיור

X סגור


בית הצברית – ירושלים

איזור: ירושלים והסביבה
ישוב:
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: הוסטל

לצעירות בגילאי 18-26 בוגרות מוסדות רווחה. רוב הנערות, חסרות עורף משפחתי או נערות הזקוקות להמשך תהליך טיפולי. והמקום מהווה עבורן את החוליה האחרונה בשילובן בחברה הנורמטיבית ובהכנתן לחיים עצמאיים עם דגש על פיתוח וטיפוח הפוטנציאל הטמון בנערה ומימוש יכולותיה, יחד עם הרגלי למידה, עבודה והשתלבות בחברה נורמטיבית.

לצעירות בגילאי 18-26 בוגרות מוסדות רווחה.
רוב הנערות, חסרות עורף משפחתי או נערות הזקוקות להמשך תהליך טיפולי.
והמקום מהווה עבורן את החוליה האחרונה בשילובן בחברה הנורמטיבית ובהכנתן לחיים עצמאיים עם דגש על פיתוח וטיפוח הפוטנציאל הטמון בנערה ומימוש יכולותיה, יחד עם הרגלי למידה, עבודה והשתלבות בחברה נורמטיבית.

דרישות התפקידליווי הנערות לעיסוקיהן השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ , מתן תמיכה חברתית רגשית ומקיפה.

כולל דיור

  • רכזת אחראית: לינוי אסתי כהן
    טלפון נייד: 050-8884817
    דואר אלקטרוני: linoy@shlomit.org.il
    משרד: 6129*

X סגור


בית ספר מקצועי – אור העתיד – גן יבנה

איזור: מרכז
ישוב: גן יבנה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: תיכון תעשייתי

בית ספר מקצועי לנוער חרדי בביה""ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות מגוונות ויש מפעל צמוד המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות השירות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים.באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי.

בית ספר מקצועי לנוער חרדי
בביה""ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות
מגוונות ויש מפעל צמוד
המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י
שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות השירות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים.באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות
ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי.

דרישות התפקידתיכון מקצועי חרדי צמוד מפעל בשיתוף עם חברת חשמל בפיקוח משרד הכלכלה.
בנות השירות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי. דרישות התפקיד הן: רמה לימודית בינונית - גבוהה. אסרטיביות, יכולת להציב גבולות וסמכות, ראש גדול ובגרות.

לא כולל דיור

X סגור


בתי ספר לילדים חסרי מעמד- תל אביב

איזור: מרכז
ישוב: תל אביב - יפו
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: רווחה

בתי הספר ממוקמים בדרום תל אביב ובהם מיזוג ייחודי של תרבויות (לאומיות, אתניות ודתיות): ילדי ישראלים ותיקים, ילדי ערבים ישראלים, ילדי עולים חדשים, ילדי מהגרי עבודה שקיבלו אזרחות, ילדים של מהגרי עבודה המיועדים לגירוש, ילדי סייענים וילדי פליטים. ביסוד הגישה החינוכית הבית ספרית עומדת התפיסה ההוליסטית המתייחסת אל התלמיד כשלם. שואפת לבחון את צרכיו האישים…

בתי הספר ממוקמים בדרום תל אביב ובהם מיזוג ייחודי של תרבויות (לאומיות, אתניות ודתיות): ילדי ישראלים ותיקים, ילדי ערבים ישראלים, ילדי עולים חדשים, ילדי מהגרי עבודה שקיבלו אזרחות, ילדים של מהגרי עבודה המיועדים לגירוש, ילדי סייענים וילדי פליטים.
ביסוד הגישה החינוכית הבית ספרית עומדת התפיסה ההוליסטית המתייחסת אל התלמיד כשלם. שואפת לבחון את צרכיו האישים של כל תלמיד בהיבט הלימודי, החברתי והרגשי ולאור כך לאפשר את פיתוח הפוטנציאל האישי אצלו.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.

הערות

ביאליק (יסודי)

רוגוזין (חט"ב+תיכון)

קשת (יסודי)

גוונים (יסודי)


כולל דיור

X סגור


גרעין יהלום פסגת זאב – ירושלים – שיל"ת

גרעין מתחדש בירושלים השם דגש בעשייה עם ילדים ונוער בסיכון בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. אוכלוסייה מאוד מגוונת: דתיים, חילוניים, קהילה אתיופית, ילדים ונוער.

גרעין מתחדש בירושלים השם דגש בעשייה עם ילדים ונוער בסיכון בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.
אוכלוסייה מאוד מגוונת: דתיים, חילוניים, קהילה אתיופית, ילדים ונוער.

שעות פעילות

משתנה


דרישות התפקידבנות השירות מובילות את כל הפעילויות והפרויקטים בגרעין. יש פעילות גרעין לאורך השבוע, ושבת גרעין פעם בחודש. בגרעין תקני בוקר מגוונים: בי"ס, גני חנ"מ, והדרת, מעונות, תיכון ועוד.. ותקני צהריים שונים: מועדונית רווחה, פרויקטים עם הנוער, חונכויות, בית חם לנערות בסיכון, פעילויות לילדים, ריכוז חב"ב, מועדון קהילה אתיופית, בני עקיבא וקומונה בעזרא.

כולל דיור

X סגור


גרעין כפר יונה – כפר יונה

איזור: אזור השרון
ישוב:
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: רווחה

גרעין מתחדש בכפר יונה השם דגש בעשייה עם ילדים ונוער בסיכון בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. אוכלוסייה מאוד מגוונת: דתיים, חילוניים, קהילה אתיופית, ילדים ונוער. קהילה דתית חמה ומשפחתית שעוטפת את בנות השירות.

גרעין מתחדש בכפר יונה השם דגש בעשייה עם ילדים ונוער בסיכון בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.
אוכלוסייה מאוד מגוונת: דתיים, חילוניים, קהילה אתיופית, ילדים ונוער.
קהילה דתית חמה ומשפחתית שעוטפת את בנות השירות.

שעות פעילות

משתנה


דרישות התפקידבנות השירות מובילות את כל הפעילויות והפרויקטים בגרעין. יש פעילות גרעין לאורך השבוע, ושבת גרעין פעם בחודש. בגרעין תקני בוקר מגוונים: בי"ס, גני חנ"מ, והדרת, מעונות, תיכון ועוד.. ותקני צהריים שונים: מועדונית רווחה, פרויקטים עם הנוער, חונכויות, בית חם לנערות בסיכון, פעילויות לילדים, ריכוז חב"ב, מועדון קהילה אתיופית ובני עקיבא.

כולל דיור

X סגור


גשר אל הנוער

איזור: אזור השרון
ישוב: רעננה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

עמותה המפעילה בתים חמים המעניקים תמיכה וסיוע לבני נוער בסיכון.

עמותה המפעילה בתים חמים המעניקים תמיכה וסיוע לבני נוער בסיכון.

שעות פעילות

11:00-19:00


דרישות התפקידליווי, תמיכה וסיוע לנוער בסיכון

לא כולל דיור

X סגור


הבית ברחוב חיים

איזור: צפון
ישוב: חיפה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: הוסטל

עמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה. “הבית ברחוב חיים” הוא הוסטל הנותן מענה חירומי וזמני לבני נוער בגילים 13–18 במצבי סיכון ומשבר בחיפה וסביבותיה. השהות בהוסטל היא מתוך רצון ונעשית בהסכמת ההורים או באישור גורמי הרווחה. במהלך שהותם הנערים והנערות מקבלים את כל הצרכים הבסיסיים: מיטה…

עמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה.
“הבית ברחוב חיים” הוא הוסטל הנותן מענה חירומי וזמני לבני נוער בגילים 13–18 במצבי סיכון ומשבר בחיפה וסביבותיה.
השהות בהוסטל היא מתוך רצון ונעשית בהסכמת ההורים או באישור גורמי הרווחה. במהלך שהותם הנערים והנערות מקבלים את כל הצרכים הבסיסיים: מיטה חמה, אוכל חם ומזין, ביגוד וטיפול רפואי במקרה הצורך. במקביל, הם זוכים להתערבויות מקצועיות מצוות המעון, המספק להם טיפול, הקשבה, מקום למנוחה ומזור לנפש.

שעות פעילות

9:00-17:00


דרישות התפקידמחפשים בני שירות בוגרים עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים. הצעירות והצעירים מגיעים מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, זקוקים לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערים והנערות לעיסוקיהם/ן השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ בהוסטל, עזרה בהכנת שיעורי בית ומתן תמיכה רגשית ומקיפה. דרישות: בגרות, חוסן נפשי, יכולת הכלה, אסרטיביות והצבת גבולות.

כולל דיור

X סגור


הוסטל איילת השחר ירושלים – שיל"ת

"איילת השחר" היא קורת גג זמנית לנערות מהמגזר החרדי הפועל תחת עמותת "אותות". ההוסטל קולט נערות בנות 13–18 מכל רחבי הארץ, לתקופה של עד שלושה חודשים. הנערות מגיעות באופן עצמאי או מופנות על ידי רבנים, גורמי רווחה, עסקנים וחברים. הבית, השוכן בשכונת גילה בירושלים, מעניק לנערות פינה חמה, כתף תומכת ואוזן קשבת, בסביבה בטוחה ומוגנת.…

"איילת השחר" היא קורת גג זמנית לנערות מהמגזר החרדי הפועל תחת עמותת "אותות". ההוסטל קולט נערות בנות 13–18 מכל רחבי הארץ, לתקופה של עד שלושה חודשים. הנערות מגיעות באופן עצמאי או מופנות על ידי רבנים, גורמי רווחה, עסקנים וחברים. הבית, השוכן בשכונת גילה בירושלים, מעניק לנערות פינה חמה, כתף תומכת ואוזן קשבת, בסביבה בטוחה ומוגנת.

ב"איילת השחר " יש צוות רב-מקצועי, הכולל מנהלת, עובדת סוציאלית, רכזת, מדריכות ומתנדבות, אשר מעניקות לנערות קבוצות תמיכה והעשרה, חוגים, תכניות ופעילויות התואמות את גילן ויכולתן. הן זוכות גם לטיפול פרטני אישי על ידי העובדת הסוציאלית.

שעות פעילות

משמרות


דרישות התפקידהנערות מגיעות מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, וזקוקות לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערות לעיסוקיהן השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ בהוסטל , מתן תמיכה חברתית רגשית ומקיפה. מתאים לבת בוגרת עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים.

כולל דיור

X סגור


הוסטל בית דקל אשקלון – שיל"ת

איזור: דרום
ישוב: אשקלון
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: הוסטל

עמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה. “בית דקל” הוא הוסטל פתוח בקהילה המהווה מסגרת מכינה לחיים, המשלבת חינוך, טיפול ושיקום לנערים בגילים 17–21. המסגרת נותנת הזדמנות וסיכוי לשינוי משמעותי בחיי הנערים ומסייעת להסתגלותם לנורמות חברתיות מקובלות, כל זאת באווירה חמה, משפחתית ותומכת.

עמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה.
“בית דקל” הוא הוסטל פתוח בקהילה המהווה מסגרת מכינה לחיים, המשלבת חינוך, טיפול ושיקום לנערים בגילים 17–21. המסגרת נותנת הזדמנות וסיכוי לשינוי משמעותי בחיי הנערים ומסייעת להסתגלותם לנורמות חברתיות מקובלות, כל זאת באווירה חמה, משפחתית ותומכת.

שעות פעילות

משתנה


דרישות התפקידמחפשים בנות שירות בוגרות עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים, שיצטרפו לצוות המקצועי והמנוסה במקום. הצעירים מגיעים מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, זקוקים לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערים לעיסוקיהם השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ בהוסטל , עזרה בהכנת שיעורי בית ומתן תמיכה רגשית ומקיפה.

כולל דיור

X סגור


הוסטל מקום אחר תל אביב – שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: תל אביב - יפו
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: הוסטל

עמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה. הוסטל ”מקום אחר” משמש כקורת גג קצרת טווח לנערים ונערות בגילים 14–18. ניתן לשהות בו מלילה אחד ועד כשלושה חודשים. הנערים מגיעים באופן עצמאי או בהפניה של גורמי רווחה. בהוסטל צוות רב-מקצועי המספק לנערים ולנערות סביבה בטוחה, המאפשרת להם לקחת…

עמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה.
הוסטל ”מקום אחר” משמש כקורת גג קצרת טווח לנערים ונערות בגילים 14–18. ניתן לשהות בו מלילה אחד ועד כשלושה חודשים. הנערים מגיעים באופן עצמאי או בהפניה של גורמי רווחה.
בהוסטל צוות רב-מקצועי המספק לנערים ולנערות סביבה בטוחה, המאפשרת להם לקחת פסק זמן ולתכנן את המשך דרכם. בנוסף, בהוסטל פועל מערך מתנדבים נרחב, המאפשר לבני הנוער מפגש עם מגוון דמויות בוגרות ומיטיבות.

שעות פעילות

7:00-15:00 / 9:00-17:00


דרישות התפקידמחפשים בות שירות בוגרות עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים. הצעירות והצעירים מגיעים מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, זקוקים לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערים לעיסוקיהם השונים במהלך היום, פעילויות . אחה"צ בהוסטל , עזרה בהכנת שיעורי בית ומתן תמיכה רגשית ומקיפה. לבנות שנה ב בלבד.

כולל דיור

X סגור


הרשות לשיקום האסיר – כרמיאל

איזור: צפון
ישוב: כרמיאל
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: רווחה

מטפלת באסירים משוחררים ומשפחותיהם. מתן מידע, ליווי, ייעוץ, תמיכה והשמה במסגרות.

מטפלת באסירים משוחררים ומשפחותיהם. מתן מידע, ליווי, ייעוץ, תמיכה והשמה במסגרות.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידתפקיד בני השירות: עבודה במשרדי הרשות ועפ"י הצורך סיוע לצוות הטיפולי - שיקומי בפרוייקטים שמפעילה הרשות בקהילה.

לא כולל דיור

X סגור


התיכון החברתי – קריות

התיכון החברתי הינו בי"ס ייחודי המשלב חינוך ברוח דיאלוגית, פתוחה ודמוקרטית עם חינוך למנהיגות, עשייה וצדק חברתי. מאפשר לכל נער לגלות ולממש את דרכו הייחודית. מקום איכותי, קטן וביתי, שמאמין בחופש בחירה, למידה מתוך סקרנות והנאה לצד פיתוח אחריות אישית וחברתית.

התיכון החברתי הינו בי"ס ייחודי המשלב חינוך ברוח דיאלוגית, פתוחה ודמוקרטית עם חינוך למנהיגות, עשייה וצדק חברתי. מאפשר לכל נער לגלות ולממש את דרכו הייחודית. מקום איכותי, קטן וביתי, שמאמין בחופש בחירה, למידה מתוך סקרנות והנאה לצד פיתוח אחריות אישית וחברתית.

דרישות התפקידסיוע לצוות החינוכי

לא כולל דיור

  • רכזת אחראית: ליאל כהנא איסקוב
    טלפון נייד: 050-8889546
    דואר אלקטרוני: Lieli@shlomit.org.il
    משרד: 6129*

X סגור


כפר הנוער העוגן קהילתי

העוגן הקהילתי מהווה מסגרת טיפולית, שיקומית וחינוכית עבור נערים ונערות בגילאי 12-19 שהופנו אליה כשהם מצויים בתהליך של התדרדרות וסיכון רב, חלקם לעיתים ללא עורף משפחתי וללא מסגרת לימודית, עם בעיות התנהגות ובעיות רגשיות מורכבות.

העוגן הקהילתי מהווה מסגרת טיפולית, שיקומית וחינוכית עבור נערים ונערות בגילאי 12-19 שהופנו אליה כשהם מצויים בתהליך של התדרדרות וסיכון רב, חלקם לעיתים ללא עורף משפחתי וללא מסגרת לימודית, עם בעיות התנהגות ובעיות רגשיות מורכבות.

שעות פעילות

08:00-18:00


דרישות התפקידבני השירות לוקחים חלק אינטגרלי וחשוב בצוות הקבוע באחת מהמסגרות בתוך הכפר ועוסקים במתן סיוע חברתי, לימודי ורגשי לנוער במקום, התפקיד משתנה מעט בהתאם למסגרת.
המסגרות הקיימות שבהן ניתן להשתבץ- מועדון (מסגרת לנוער רווחה), קורת גג (מסגרת חירומית לנוער), מית"ר (מרכז יום תומך רב תחומי) והפנימייה.
העבודה נעשית בדגש רב על יצירת קשר אישי או קבוצתי עם הנערים והנערות שבמסגרת, מתוך כך מהווים עבורם דמות משמעותית ומקנים להם תחושת שייכות, ביטחון והעצמה. בנוסף, לאורך השנה המתנדבים מעבירים פעילויות העשרה בנושאים ערכיים וחינוכיים ושותפים בהכנת מערכי פעילות, חוגים ופרויקטים ייחודיים.
בני השירות משתתפים בישיבות צוות, ימי השתלמות ומקבלים ליווי והדרכה פרטנית על עבודתם.
דרושים מתנדבים עם יכולת ורקע בהדרכה, אחראים ובוגרים, עם נכונות לשעות עבודה מרובות.

כולל דיור

X סגור


כפר הנוער ויצ"ו נחלת יהודה לילדים ונוער בסיכון- ראשל"צ

איזור: מרכז
ישוב: ראשון לציון
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: רווחה

מרכז חירום לילדים בסיכון בראשון לציון לגילאי 3-14. מסגרת מרכז החירום מאפשרת לילדים מוגנות ומסייעת בהתמודדות של ילדים ובני משפחותיהם להפוך את המשבר להזדמנות, לשינוי ולגדילה.

מרכז חירום לילדים בסיכון בראשון לציון לגילאי 3-14. מסגרת מרכז החירום מאפשרת לילדים מוגנות ומסייעת בהתמודדות של ילדים ובני משפחותיהם להפוך את המשבר להזדמנות, לשינוי ולגדילה.

שעות פעילות

משמרות בוקר/ערב


דרישות התפקידסיוע לצוות הטיפולי וההדרכתי לילדים במרכז.
נדרשת סבלנות, אורך רוח ורצון ומוטיבציה לעבודה חינוכית משמעותית.
ינתן ליווי במהלך השנה

לא כולל דיור

X סגור


כפר ילדים ונוער אהבה

עמותת אהבה פועלת על מנת לאפשר לילדים, בני נוער וצעירים את הזכות לחיים, לחינוך, להגנה, להתפתחות, להעצמה אישית, לפיתוח מיומנויות וכישורים ולרמת חיים טובה שתסייע להם להשתלב כאזרחים מן השורה בחברה הישראלית. העמותה אחראית על מספר פרויקטים וביניהם פנימייה טיפולית חינוכית לילדים ובני נוער בסיכון הפועלת לפי מודל המשפחתונים. המשפחתון מהווה מודל בעבור הילדים להתנהלות…

עמותת אהבה פועלת על מנת לאפשר לילדים, בני נוער וצעירים את הזכות לחיים, לחינוך, להגנה, להתפתחות, להעצמה אישית, לפיתוח מיומנויות וכישורים ולרמת חיים טובה שתסייע להם להשתלב כאזרחים מן השורה בחברה הישראלית.
העמותה אחראית על מספר פרויקטים וביניהם פנימייה טיפולית חינוכית לילדים ובני נוער בסיכון הפועלת לפי מודל המשפחתונים. המשפחתון מהווה מודל בעבור הילדים להתנהלות בית תקין ומתפקד כבית לכל דבר – החל מארוחות משותפות, ניקיון ואחזקת הבית, דרך שעות פנאי משותפות ועד שיחות אישיות.

שעות פעילות

משתנה


דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לילדים והנוער במשפחתונים בכפר במגוון תחומים (לכל בן שירות משפחתון קבוע לאורך השנה).בנוסף להעברת פעילויות חברתיות לחניכים ועזרה בשיעורי הבית אחה"צ, המתנדבים לוקחים חלק גם בעבודות משרד ולוגיסטיקה במזכירת/ מרפאה/ מחסן בבוקר.
מחפשים מתנדבים עם המון רגישות ויצירתיות שביכולתם ליצור קשרים עם החניכים תוך כדי שגרת היומיום והמשימות השוטפות, לסייע, לתמוך בהם ולהוות דמות חינוכית משמעותית עבורם.

לא כולל דיור

X סגור


מועדוניות אגף שח"ר – חיפה והקריות – שיל"ת

איזור: צפון
ישוב: קרית אתא
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בגילאי שנה עד חמש והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית ,העשרה ופעילויות שונות. .

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בגילאי שנה עד חמש והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית ,העשרה ופעילויות שונות. .

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

הערות

בין המועדוניות:

מועדונית שער העליה-חיפה

מועדונית שפרינצק-חיפה

מועדונית צנחנים-קרית אתא

מועדונית שפרינצק-קרית אתא

מועדונית פנסקר-קרית אתא

מועדונית מהו"ט-קרית אתא

מועדונית ניצנים- קרית טבעון


כולל דיור

X סגור


מועדוניות אגף שח"ר – קריות

איזור: צפון
ישוב: קרית אתא
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

שעות פעילות

12:00-18:00- מועדונית

10:00-12:00- עבודה בתקן משלים


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

הערות

בין המועדוניות:

מועדונית צנחנים-קרית אתא

מועדונית שפרינצק-קרית אתא

מועדונית פנסקר-קרית אתא

מועדונית מהו"ט-קרית אתא

מועדונית שער העליה-חיפה

מועדונית שפרינצק-חיפה


לא כולל דיור

  • רכזת אחראית: ליאל כהנא איסקוב
    טלפון נייד: 050-8889546
    דואר אלקטרוני: Lieli@shlomit.org.il
    משרד: 6129*

X סגור


מועדוניות אגף שח"ר קריית אונו

איזור: מרכז
ישוב: קרית אונו
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: רווחה

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

שעות פעילות

10:00-18:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

הערות

בין המועדוניות:

מועדונית הדרים

מועדונית רקפת


לא כולל דיור

X סגור


מועדוניות אגף שח"ר- נתניה

איזור: אזור השרון
ישוב: נתניה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

אגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

שעות פעילות

10:00-18:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

הערות

בין המועדוניות:

מועדונית דורה

מועדונית בית חם

מועדונית סלע

מועדונית פרדס הגדוד

מועדונית נועם


לא כולל דיור

X סגור


מועדוניות אפיקים

מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בכיתות א- ו והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בכיתות א- ו והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

שעות פעילות

14:00-21:00


דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם. פעמיים בשבוע משתתפות גם במרכז למידה לנוער. מקום חוויתי עם טיולים, גיחות וערבי נוער.

כולל דיור

X סגור


מועדוניות אפיקים – ירושלים

מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בכיתות א- ו והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בכיתות א- ו והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

שעות פעילות

11:00-19:00


דרישות התפקידבני/ות השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם. פעמיים בשבוע משתתפים גם במרכז למידה לנוער. מקום חוויתי עם טיולים, גיחות וערבי נוער.

לא כולל דיור

  • רכזת אחראית: לינוי אסתי כהן
    טלפון נייד: 050-8884817
    דואר אלקטרוני: linoy@shlomit.org.il
    משרד: 6129*

X סגור


דרישות התפקידלמועדונית מגיעים ילדים לאחר שעות בית הספר.
תפקיד בן/ת השירות: הפעלת הילדים, סיוע לימודי, הגשת ארוחות צהריים וסיוע לצוות.
שעות הפעילות: 11:00-19:00.

הערות

בין המועדוניות:

מועדונית הדרור

מועדונית רון


לא כולל דיור

X סגור


מועדוניות רווחה -פתח תקווה -שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: פתח תקווה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

מועדוניות אלו הוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות. מתוך מטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל.

מועדוניות אלו הוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות. מתוך מטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בכיתות א-ד בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

כולל דיור

X סגור


מועדוניות רווחה אגף שח"ר- נתניה – שיל"ת

איזור: אזור השרון
ישוב: נתניה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

מועדוניות אלו הוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות. מתוך מטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל.

מועדוניות אלו הוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות. מתוך מטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בכיתות א-ד בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

הערות

בין המועדוניות:

מועדונית בית חם

מועדונית סלע

מועדונית פרדס הגדוד

מועדונית נועם


כולל דיור

X סגור


מועדוניות רווחה חיפה – שיל"ת

איזור: צפון
ישוב: חיפה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בכיתות א- ו והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בכיתות א- ו והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

כולל דיור

X סגור


מועדוניות רווחה רעננה והרצליה – שיל"ת

איזור: אזור השרון
ישוב: רעננה
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

האגף לשירותים חברתיים מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

האגף לשירותים חברתיים מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.

שעות פעילות

10:00-18:00


דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.

כולל דיור

X סגור


מועדונית רווחה העמותה לקידום החינוך תל אביב – שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: תל אביב - יפו
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: מועדונית

העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו מפעילה מספר מועדוניות באיזור. הארגון מספק שירותים חברתיים ללא מטרות רווח כדי ליצור מציאות חדשה עבור אלפי ילדים אשר מתגוררים בשכונות מוכות עוני ובאים ממשפחות בהן לרוב הוריהם או האחראים עליהם הינם מחוסרי עבודה. לילדים אלה חסרה בביתם מסגרת התומכת בהם והם סובלים לעתים קרובות מסוג כלשהו של הזנחה או…

העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו מפעילה מספר מועדוניות באיזור. הארגון מספק שירותים חברתיים ללא מטרות רווח כדי ליצור מציאות חדשה עבור אלפי ילדים אשר מתגוררים בשכונות מוכות עוני ובאים ממשפחות בהן לרוב הוריהם או האחראים עליהם הינם מחוסרי עבודה. לילדים אלה חסרה בביתם מסגרת התומכת בהם והם סובלים לעתים קרובות מסוג כלשהו של הזנחה או התעללות. כל מרכזי הפעילות והבתים החמים של העמותה מספקים קשת רחבה של תוכניות כדי להקיף את עולמו של הילד והמסגרת בה הוא חי. מסגרת זו יוצרת תמיכה מתמשכת אשר מלווה את הילד לאורך כל הדרך.

שעות פעילות

10:00-18:00


דרישות התפקידתפקיד בות השירות לסייע לצוות החינוכי טיפולי במועדוניות. הצבת גבולות ומשמעת, יצירת קשרים עם הילדים והענקת השכלה, חינוך, חום ואהבה. בין דרישות התפקיד בראש ובראשונה סבלנות, הכלה ויחסי אנוש מעולים. יש צורך להגדיל ראש ולהיות בעלת מחויבות ואחריות גדולה.

כולל דיור

X סגור