מכבי שירותי בריאות מודיעין

מכבי שירותי בריאות מודיעין

"מכבי שירותי בריאות" היא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.

שעות פעילות

משמרות, יתכנו פיצולים


דרישות התפקידבני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.

כולל דיור