מקומות שירות
מקומות השירות של שלומית
אולפנת טליה – ירושלים – שיל"ת
אולפנת טליה נמצאת בשכונת גבעת מרדכי בירושלים. תפקיד בת השירות באולפנה מתרכז על כיתות חטיבה ז' וח' אולפנת טליה מקבלת בנות מירושלים והסביבה, ומציעה במקביל לכיתה הרגילה כיתה מיוחדת לבנות מחוננות ומצטיינות שיכולות כבר ללמוד לתואר ראשון במסגרת האולפנה.
נתיב האולפנה (עלמא) ראשון לציון – שיל"ת
נתיב האולפנה בראשו לציון, הוקמה בשנת 2009, וממוקמת ברחוב ירושלים. נתיב האולפנה משתייכת לחינוך הממלכתי דתי (חמ”ד) והיא מציגה חזון חינוכי הכולל 3 מטרות עיקריות: חינוך לקיום חיים תורניים, מצוינות חברתית ומיצוי הפוטנציאל הלימודי של התלמידות ואבן שואבת לקהילה לתלמידות ולמשפחות. באולפנה שמים דגש רב על לימודי קודש וחינוך תורני לצד לימודים לבגרות במגוון תחומים.
עושים שכונה – ראשון לציון ולוד – שיל"ת
הקמת מרכזי עשייה קהילתיים בשיתוף התושבים, בין הפעילויות: שיפוצי בניינים ברחבי השכונה, הובלת ימי שיא ועוד. הובלת עשייה קהילתית מושתפת התורמת לבניית זהות אישית וקהילתית של תושבי השכונה ולתחושת מסוגלות והובלה בקרב צעירי השכונה.
לשכת התעסוקה – אופקים
שירות התעסוקה הישראלי מעניק שירותי השמה ותווך עבודה למחפשי עבודה באמצעות לשכות התעסוקה הפרוסות ברחבי הארץ. בנוסף, השירות מופקד על מחקר שוק התעסוקה ופרסום הממצאים מידי תקופה ועל העברת דיווחים שוטפים למוסד לביטוח לאומי. שירות התעסוקה משקיעים בבני השירות לאורך כל הדרך משאבים רבים והכשרה המאפשרת להעמידם בחזית העשייה של הלשכה, אשר מתאפיינת לרוב כמקום…
בית ספר יסודי – אילנות – ירושלים – שיל"ת
בי"ס לילדים בכיתות א'-ט' הסובלים מלקויות למידה ופיגור קל. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
גן אלוט"ף באר שבע- שיל"ת
מעונות יום טיפוליים-שיקומיים המופעלים על ידי אלו"ט (האגודה הלאומית לילדים ובוגרים אוטיסטים) ומיועדים לילדים עד גיל 4 המאובחנים על רצף האוטיזם. במסגרת פעילות המעון כל ילד זוכה לתוכנית טיפולית אישית המתאימה לצרכיו בליווי צוות מקצועי הכולל גננות, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, מטפלים במוזיקה ובאמנות וכן הלאה.
גן תות- גן דו לשוני בקיבוץ עברון
חינוך לילדים ערבים ויהודים והשמת דגש על ידידות אמת, אמון, חברות וכבוד הדדי. לחלוק תרבות ושפה, להכיר את התרבות והעולם הפנימי של העם האחר ולקיים פעילויות ספורט תרבות ואומנות – דו לשוניות, רב תרבותיות, ושוויוניות לבני הלאום הערבי והלאום היהודי. קידום עתיד של חברה רב תרבותית החיה בשלום, בשוויון ובהבנה הדדית.