עמותת זיו נעורים – גינוסר, קריות ואשדוד

עמותת זיו נעורים - גינוסר, קריות ואשדוד

תת תחום:

עמותת זיו נעורים, הוקמה בשנת 2000 על ידי יוצאי שייטת 13 ומפעילה תוכנית חינוכית ייחודית בפריסה ארצית במטרה למנוע נשירה ממערכת החינוך.
התוכנית מורכבת משילוב של פעילות ימית מאתגרת ועשייה חינוכית- לימודית במסגרת החינוכית. התוכנית כולה מבוססת על חווית ההצלחה בסביבה הימית, העצמת מיומנויות אישיות וחברתיות וחינוך לאזרחות טובה. הפעילות משלבת כלי שייט וציפה ומהדהדת ערכים חינוכיים, שיחדיו מתכנסים לחמישה נושאים שתורמים למניעת נשירה: התמדה, התמודדות אישית, אחריות אישית, כושר גופני וחווית הצלחה. בעמותה מתחנכים מידי שנה כ 2500- נערים ונערות הנמצאים על הרצף הסיכוני- מנוער נורמטיבי אשר חי בקהילה ומתחנך בבתי ספר רגילים, ועד נוער עובר חוק הנמצא בתנאי כליאה. העמותה הינה ארגון לומד המייצר ידע ומתאים את מודל הפעילות לצרכים המשתנים של כל מסגרת זיו נעורים נתמכת על ידי אגף שח"ר במשרד החינוך והתוכנית מוכרת ומפוקחת על ידו. כמו כן, מדי שנה מתקיימת בעמותה תוכנית מדידה והערכה על ידי גוף בקרה חיצוני. התוכנית מלמדת, בונה ומחזקת אצל החניכים יכולת התמדה במשימות היום יום (תוך דגש על נושא הלימודים) מעלה למודעות גישות של התמודדויות אישיות לצד עידוד ללקיחת אחריות אישית על המעשים שלי.

דרישות התפקידתוכנית חינוכית ימית לנוער בסיכון. מתנדבי ש"ל יצטרפו לצוות הבוגר לליווי והדרכה של הקבוצות שמגיעות למרכז הימי ויתנו עזרה בהדרכה ימית, יהיו מעורבים בכתיבת הפעילויות, יקחו חלק במשוב לאחר הפעילות ועוד

הערות

גינוסר וקריות- רכזת אורטל 0508884483

אשדוד-רכזת יערה 0508881427


כולל דיור

  • שם הרכזת: מאיה מונסטרסקי טלפון נייד: 050-8882439 דואר אלקטרוני: mayam@shlomit.org.il