כפתור- דיור

שם מקום השירות:

אתגרים

כפתור2

תיאור המקום:

עמותת אתגרים הוקמה בשנת 1995 על ידי קבוצה של נכי צה"ל ואנשי שיקום כשמטרתה העיקרית היא לדאוג לשילובם ושיקומם של אנשים עם מגבלות, באמצעות פעילויות ספורט אתגרי ונופש פעיל. מאז הקמתה יצרה העמותה מפנה משמעותי בהתייחסות ובגישה לאנשים עם מגבלות, הוציאה אותם לחיק הטבע, הביאה לשילובם בקהילה והחזירה להם את האמון והבטחון העצמי ביכולתם לחיות כאחד האדם. באתגרים מעצימים ומשלבים באמצעות פעילות אתגרית בטבע, מתמקדים ביכולות ולא במגבלות!

אתגרים הקימה ופיתחה 20 ענפי ספורט חדשים, בין היתר: צלילה, סקי מים, שיט, טיפוס וגלישה מצוקים ועוד.
אוכלוסיית יעד: אתגרים פותחת את פעילויותיה לנכי צה"ל, נפגעי תאונות דרכים, נכים אזרחיים, ילדים ונוער עם מגבלות פיסיות, מגבלות חושיות, בעלי צרכים מיוחדים ונוער בסיכון.
העמותה פועלת מאילת ועד קרית שמונה.

5

דרישות התפקיד:

בני השירות פועלים כמדריכים בפעילות של אתגרים, אחר הצהריים מפעילים קבוצות אתגריות של נוער בסיכון, או חוגים אתגריים ומתנדבים בהוסטל של אלו"ט – אנשים עם אוטיזם.
הכשרה: בני השירות עוברים בקיץ הכשרה מגוונת הכוללת הכשרה מקצועית לעבודה בפארק חבלים, הכשרה בהדרכה אתגרית, ימי הכנת שטח ועוד.

* תהליך המיון לאתגרים מתחיל בנובמבר בכל שנה, וכולל סדנת מיון בת יומיים, ביקור בפעילות, ראיונות אישיים והשתתפות בפעילויות השוטפות של אתגרים במהלך השנה.

* נדרש נסיון בהדרכה (תנועת נוער וכו') , נכונות להשקעה ועבודה אינטנסיבית , יוזמה אישית ונכונות להתחייב לשנתיים שירות.

button form new 4

סניפים:

ירושלים, באר שבע

button form new 6

שעות עבודה:

גמישות

כפתור3

ליצירת קשר והרשמה:

חייגו: 6129* , או טלפון: 0544613284 או מייל slumi@etgarim.org

להרשמה יש למלא את הפרטים בלינק https://goo.gl/forms/xHM2OhCWvnbZ8rTl2

כפתור1