כפתור- דיור

שם מקום השירות:

כפר נהר הירדן

כפתור2

תיאור המקום:

כפר נהר הירדן נבנה באופן ייחודי ומותאם במלואו על מנת לספק חוויית נופש, הנאה ויצירה לילדים בגילאי 9 עד 18 המתמודדים עם מחלות כרוניות, גנטיות או מסכנות חיים ולבני משפחותיהם. הכפר מארח גם קבוצות ילדים ובני נוער הלומדים במסגרות החינוך המיוחד של משרד החינוך. הכפר מצויד במיטב מתקני האירוח, הנופש והפנאי, ומאפשר לילדים לקחת פסק זמן למספר ימים מהשגרה, מהטיפולים ומהמגבלות. הילדים מוצאים בנופש הזדמנות ליצור קשרים חברתיים חדשים, ולבלות באושר ובבטחה עם ילדים כמוהם – וכל זאת ללא עלות לילד ולמשפחתו. אורך כל מחזור נופש הוא בין 6-3 ימים.

5

דרישות התפקיד:

בני השירות הם חלק מצוות המתנדבים שברובו מורכב ממתנדבים בשנת שירות. ההתנדבות לשירות לאומי בכפר כוללת התנדבות גם בסופי שבוע בערך אחת לחודש. העבודה בכפר אינטנסיבית ועולה על 40 שעות שבועיות.

תפקיד בן/בת השירות:  להוות יחד עם שאר חברי הקומונה המשרתים בכפר את גרעין ההדרכה והתפעול של מחזורי הנופש בכפר.

צוות ההדרכה, אליו מצטרפים גם מתנדבים נוספים, משמש לילדים כמודל לחיקוי, הענקת כוח, אנרגיה, שמחה ויצירת האווירה הכול כך מיוחדת של הכפר. הצוות אחראי על בניית הגיבוש הקבוצתי, ויצירת הקשר המיוחד בין הילדים לבין עצמם. הצוות אחראי להפעיל את הילדים ובני הנוער ולסייע להם למצות את שבוע הפעילות עד כמה שאפשר.

button form new 4

סניפים:

גבעת אבני

button form new 6

שעות עבודה:

בוקר

כפתור3

ליצירת קשר:

חייגו: 6129*

כפתור1