״עלה למעלה עלה, כי כח עז לך. יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים. אל תכחש בם פן יכחשו לך. דרוש אותם – וימצא לך מיד.״ (הרב קוק, מתוך הספר “אורות הקודש”)

שנת השירות הלאומי היא שנה מאד משמעותית בחיים, שנה של עשייה ונתינה, של התבגרות ולקיחת אחריות, שנה של חוויות מעצימות. שיל”ת היא אגף של שרות לאומי תורני הפועל במסגרת עמותת שלומית ומיועד לבנות דתיות. העמותה מפעילה אלפי מתנדבות ומתנדבים ברחבי הארץ מזה למעלה מ- 20 שנה. שיל”ת מתחייבת לאפשר לבנות המשרתות במסגרתה קיום מלא של כל החיים האמוניים וההלכתיים, למן האפשרויות הטכניות, דרך ימי עיון ושיעורים, ועד לאפשרות להתייעץ עם הרב יובל שרלו שמנחה אותנו ומהווה היועץ ההלכתי של שיל"ת.

המדיניות הרוחנית של שיל”ת היא שעולמם הרוחני והדתי של הבנות מוטל על כתפיהן, וממקור החינוך שקיבלו לאורך השנים, הבית שממנו באו והבחירה החופשית שלהן – הן חיות את חייהן הדתיים וההלכתיים. רשות הרבים הציבורית של שיל”ת מתנהלת לאור ההלכה. קהילת שיל”ת מקפידה על צורת לבוש, על אורחות התנהגות ועל שמירת ההלכה ברשות הרבים הציבורית שלה, ומחייבת את כל הנוכחות לנהוג כך, כחלק מכללי הקהילה.

שיל”ת היא מסגרת המאחדת בין חלקי העם יחד עם מעטפת לקיום אורח חיים דתי מלא, שילוב מיוחד זה לכלל ישראל, הוא דבר המייחד את שיל"ת. דרך שיל"ת תזכו למסגרת דתית תומכת וליווי מקצועי של רכזות שיל"ת. הרכזות שלנו מלוות את הבנות החל מהכוון מיון ושיבוץ בכיתה י”ב, ובהמשך מלוות את הבנות לכל אורך השנה בפעילויות, במקומות השירות ובדירות שיל”ת. הרכזות עושות זאת מכל הלב עם הרבה אהבה ואכפתיות.

השירות בשיל”ת מאפשר לממש את הזכות לשרת את המדינה בתפקיד מאתגר, מספק ומהנה תוך שמירה על ההלכה והקפדה על המצוות. מתנדבות שיל”ת זוכות לליווי קבוע של רכזות שיל”ת, גרות בדירות שירות, משרתות במקומות שירות על פי בחירתן ונהנות מאווירה חברתית, מקצועית ותורנית כאחד. הבנות משתתפות באוריתות תורניות בנושאים מגוונים הנוגעים לכל תחומי החיים. במהלך השנה אנו עורכים ימי עיון ארציים, ירידים, הכשרות לפי תחומי התנדבות, ימי כיף והוקרה לבנות שיל"ת ועוד מגוון פעילויות שנועדו לפתח, לגבש ולהעצים את שנת השירות כדי שתהיה שנה משמעותית וחווייתית גם יחד.

לפרטים נוספים וליצירת קשר:
מוזמנת ליצור קשר בטלפון 037564817,
בפייסבוק שיל"ת
או דרך ההרשמה באתר  שיל"ת: http://shilat.org.il/