כפתור- דיור

שם מקום השירות:

משרד החוץ

כפתור2

תיאור המקום:

משרד החוץ מופקד על גיבוש מדיניות החוץ של ממשלת ישראל, ביצועה והסברתה. המשרד מייצג את המדינה בפני ממשלות זרות וארגונים בינלאומיים, מסביר את עמדותיה ובעיותיה ברחבי העולם, שוקד על קידום קשרי הכלכלה, התרבות והמדע ומקדם את שיתוף הפעולה עם ארצות מתפתחות. המשרד פועל לטיפוח הקשרים עם הקהילות היהודיות בתפוצות ושומר על זכויותיהם של אזרחים ישראלים השוהים בחו"ל. במסגרת העבודה במשרד החוץ נחשפות הבנות לתכנים מגוונים ומלאי משמעות והופכות לחלק מתהליכים משפיעים ברמה מקומית וגלובלית.

5

דרישות התפקיד:

בנות השירות במשרד אחראיות על עבודה מנהלית ומשתלבות בעבודה השוטפת בהתאם למחלקות השונות: במחלקות המדיניות – ניהול לשכות בכירים, סיוע בעבודה מול קונסוליות ושגרירויות בנושאים כגון : החלטות באו"ם, משברים מדיניים, ביקורי נשיאים, שרים, ראשי ממשלות ועוד. במחלקות המנהליות – ניהול לשכות בכירים, סיוע בענייני ניהול כח אדם, תקשוב, כספים, תקציבים והדרכה. במחלקות האבטחה והבטחון – סיוע בפעילות השוטפת בתחומים אלו.

משרד החוץ מחפש לגייס בת / בן שירות המחפשים שירות אתגרי, שירות ייחודי בסביבה מגוונת ובוגרת. משרד החוץ משקיע בבנות השירות המוצבות במסגרתו באמצעות קורסים יעודיים (כגון קורס אנגלית) והדרכות מותאמות (אופיס/מחשוב וכד')

למתאימות תינתן האפשרות להשתלב בעבודת המשרד, לאחר שירות של שנתיים, במסגרת משרות סטודנטים וכן שירות בנציגויות המשרד בחו"ל בתפקידי אית"ן (אזרח ישראלי תומך נציגות).

button form new 4

סניפים:

ירושלים

button form new 6

שעות עבודה:

בוקר

כפתור3

ליצירת קשר:

חייגו: 6129*

כפתור1